Tryb postępowania reklamacyjnego
Reklamacje z tytułu rękojmi
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] lub pisemnie na adres: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław.
W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław z dopiskiem Serwis.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
Przepisy niniejszego działu w zakresie, w jakim odnoszą się do Klienta będącego Konsumentem, znajdują zastosowanie także w stosunku do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Prawo odstąpienia od umowy
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sklepu oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu Konsument powinien obchodzić się z nim tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
Sprzedawca dokona zwrotu wartości produktu. Wartość zamówienia zostanie pomniejszona o koszt dostawy.
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania produktu do Sprzedawcy.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął produkt w posiadanie.
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Przepisy niniejszego działu w zakresie, w jakim odnoszą się do Klienta będącego Konsumentem, znajdują zastosowanie także w stosunku do Klientów będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą zawierającymi umowę związaną z tą działalnością gospodarczą, wyłącznie gdy z treści tej umowy oraz okoliczności towarzyszących jej zawarciu wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, związanego w szczególności z przedmiotem wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, oznaczonego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji:
📧 E-mail: [email protected]
📍 Adres zwrotu: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław
Zwroty – Etykieta zwrotna
W przypadku chęci dokonania zwrotu produktu Dazer II, prosimy o pobranie etykiety zwrotnej z poniższego linku. Etykieta ta pomoże w szybkim i sprawnym przetworzeniu zwrotu.
Wydrukowaną etykietę należy nakleić na paczkę, a następnie odesłać produkt na adres:
ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław.